welcome..take a tour..but don't forget to follow and do comment. give some footprint to me do follow u too =)

hey i'm nuffnangerrr

mr. h12

cerita picture #2

ini adelah en ted
yang direquest
si kawan baik i tu
En Adam
apa korang rasa tengok patung i buat ni
ohoiiii~~~ seram kan?
hahaha...semua yang tengok patung ni diam
lama2 baru diorg bersuara
"ila dah macam patung yang sihir orang tu
tinggal tampat gambar je"
kekekeke..i ingat i sorang je nampak macam patung cucuk jarum tu
sebab i ada gaduh dgn sekor mamat ni
dia ingat i jenis diam, lembut2..ala2 gadis melayu terakhir gitu 
*achummm..terbersin plak ^00^*
boleh la nak cari pasal..ingat i diam lah kan
sekali i dah bersuara tahu la kau...
i tengking lah apa lagi
balik dengan hati berbara2 buat benda alah ni
jadilah macam apetah ni
alololo~~maafkan sayer en adam..
nanty i buat baru ye
sebulan/duabulan akan datang la jawabnye siapnye pun
^^Y peace no war
#owh lupa ! i pun baru pandai mengait dalam 2bulan lepas la
makanya maaf, i tak amik upah..
penat woo..buat benda ni
#dah ramai yang mula minta tempah kat i..ohoiii,,, maaf2 diareject
xde masa+tak mahir lagi

wahai tuhanku ampuni lah dosa kami , kedua ibubapa kami , dan seluruh umat islam serta selamatkan bumi palestin..amin... dah habis doa ? jom komen, follow ^_^

No comments:

Happy Apple