welcome..take a tour..but don't forget to follow and do comment. give some footprint to me do follow u too =)

hey i'm nuffnangerrr

mr. h12

nak balik !


semalam i ada nampak post
pasal balik kampung naik bas free
dengan bersemangat waja
cepat2 i sms no tu
ok settle !

owh damn...
rupanya no yg diberi salah
satu je nombor nya
dia taip 3 tp sbenarnya 2

baru harini i pasan bila i call
tu no balai kota baru
bila i cari no tu..mmg sah salah 3 patutnya 2

serius bila i dah set
maka memang i nak sangat
i dah siap packing kut
sedih gila T.T

bg hiburkan hati i buka simi2
tak sangka boleh berderai2 air mata jatuh
ya allah ! sesungguhnya i nak sangat balik
nak sangat sangat !
tp bila dah jadi mcam ni
seriusly..memang nampak benda kecik je
tapi i sebak sangat
sebab i nak sangat
serius 2-3 minggu ni i dah macam zombi kat u i ni
serius i nak keluar sangat
stress nya tuhan je la yg tahu
bukan i taknak balik naik bas dr pudu
tp parent i tak kasi
tu i berharap sangat pd bas u i tu
parent i pulak sibuk..
takde sapa boleh amik
tolonglah i perlu keajaiban!
i nak balik !


*menanty keajaiban yang mendatang...doakan i dapat balik ye =)














wahai tuhanku ampuni lah dosa kami , kedua ibubapa kami , dan seluruh umat islam serta selamatkan bumi palestin..amin... dah habis doa ? jom komen, follow ^_^

No comments:

Happy Apple