welcome..take a tour..but don't forget to follow and do comment. give some footprint to me do follow u too =)

hey i'm nuffnangerrr

mr. h12

bulu kening tebal ? =.=


adalah sorang anak didik i ni
eh..eh...cikgu ke i ni ?
takde maknanya...
budak-budak yang pernah i lead

dia mengadu kat i.. *errkk...menyoal kut*
"akak..orang yang berkening tebal
memang susah nak dipercayai ke?"
erkk...terkelu i
cepat je tangan i sentuh kening i
tebal ke kening i ni ?
asal pulak budak ni tanya soalan mcm ni?
haiyooo...



i rasa cukup sifat je kening i ni
tak tebal tak nipis..
yang sedang-sedang... =)

jawapan i :
"adik..sifat bukan melambangkan
peribadi..melainkan kita jadikan sifat sebagai peribadi"

tengok mata budak tu bergenang macam nak nangis
i suruh la dia berkongsi masalah
then she told me so many thing
dan dia kata sepanjang kenal org berkenal kening tebal
diorg stab her back
kuangjak kan ==!

tapi i percaya tak semua lah kan
bila i balik..i terpikir balik..
i terus imbas org yg berkenang tebal yang i kenal
hmm..sepanjang tempoh ni
lelaki kening tebal i ada jumpa
tapi tak rapat 
so i didn't know them well lah
ok..itu tolak tepi
but..maybe on 3 girl i kenal berkening tebal
ohooo....
yang i kenal tu lebih kurang je
budak tadi cerita
rajin tu rajin buat kerja
tapi mulutnya
masyaallah..kalah buntut itik
ngungkit sana sini
lepas tu jaja cerita dia sorang je buat kerja
*mata ke atas tangan di bahu*
kelass kau nyah
lepas tu kuat cari gaduh
semua diorg je betul
satu lagi talam dua muka
sebelah ni cerita lain,
sebelah ni cerita lain
hai sakit hati i
tiga2 penah kenakan i
oh my...haaa
dah-dah tak baik ngumpat

i percaya si kening tebal *upss..maaf..maaf..pada terasa*
*melutut cepat2*
tak lah semua yang macam tu
mesti ada yang baik
macam i cakap kat budak tu

"fizikal bukan jaminan pada peribadi ! FULLSTOP !"
makanya kalau dah org lebel
oag rupa macam ni
macam ni
kalau ada rupa macam ni tu
pastikan sifat macam ni tu
dikawal k


hasil ciplak dari en syazary sukor page 
*maaf tercopy paste pulak..maaf..maaf*
Bulu kening bertemu di tengah (bersambung) -
* suke amik pusing hal remeh.
* selalu kecik hati dan emosional.
* kuat berfikir sampai kepala tak boleh nak rest.
* kuat jeles.
* perlukan seseorang yang selalu bagi semangat dan kongsi masalah.
* suke membantah

Bulu kening tidak teratur dan liar -
* cepat terburu-buru
* kurang berhemah
* cepat terlibat dalam pertengkaran sebab selalu campur tangan
* banyak main2 sampai umur mencecah 30-an. selepas itu, pandai mengatur diri dan akhirnye berjaya.

Bulu kening lurus -
* gagah
* suke berdebat

Bulu kening melengkung -
* jenis pak lawak

Bulu kening tipis -
* tahap konfiden yang rendah
* tak percaye dengan kebolehan sendiri
* kurang berminat terhadap seks

Bulu kening tebal -* orang yang advanture dan suke mengembara
* susah nak setia pada yang satu
* banyak berceloteh






















wahai tuhanku ampuni lah dosa kami , kedua ibubapa kami , dan seluruh umat islam serta selamatkan bumi palestin..amin... dah habis doa ? jom komen, follow ^_^

2 comments:

Nurul Ain said...

woo mcm tu pulak hahahah
http://www.ainahmad.com/

NorNabilla:') said...

Bulu kening bertemu di tengah..
nornabilla15.blogspot.com

Happy Apple