welcome..take a tour..but don't forget to follow and do comment. give some footprint to me do follow u too =)

hey i'm nuffnangerrr

mr. h12

^_^ senyum !




haha...
tajuk post ni dah banyak  kali i tukar
tak tahu nak isi apa sebenarnya
last-last...itu yang jadi

semalam..
i tak tahu kenapa
kawan i sorang tu
Zura Aziz tu
galak bebeno amik gambarnye pun
habis semua kelas jadi sesi amik gambar
wah...naik malu pun ada
haha..ini semua
gara-gara pensyarah tak masuk kelas ni
haisshhhh..penat sungguh ke kelas dua kali
pagi balik tapi pensyarah tak masuh
WHAT THE ___
Ok berbalik pada senyum ^_^ tadi
haha...
setelah dipaksa *cewahhh poyo je*
i pun bergamba sakai lah dengan kawan i tu
then entah kenapa la
hari tu budak MATA BULAT
hehe..sapa MATA BULAT tu ?
ade le *acececece*
haha...budak pendek yang i suka tengok la
haipp....don’t think bukan-bukan ye
tak mo-tak mo-tak mo- *iskiskisk geleg-geleng kepala*
ala..i suka dia macam suka retiss tu
tapi ==! Dia bukan retiss ok
dia budak pendek+mata BULATBULAT
hahaha equal macam budak-budak
upsss…tak baik betul kutuk2 dia kan
bukan pendek..tak tinggi je kan ^00^ hohoho

dan yang paling penting dia BUDAK BAIK
macam NERD la juga..tp SMART
tak seNERD NERD la kut *mohon paham2 la ye*
maaf-maaf-maaf terpesong lagi
ha…si mata bulat ni sejak dua menjak tige menjak empat menjak…dan bermenjak-menjak la
selalu tegur2 I dengan kawan
*blushingblushingblushing*
konon2 tanya jadual..haha
ok ! I perasan ye disitu ^00^
entah la..tapi tak habis2 tanya jadual
lepas tu mebelit-belit ayat Tanya
peastu pening sendiri
owh so COMEL lah
garu-garu kepala
dengan MATA BULAT dia tu
haaaaaa! *hysteria I u*

then tengah-tengah berphoto shot *cewahhh*
sekali otak I ni hantar mesej
“bulatkan mata kau ila”
and ‘snap’
then si zura tu
“ila Bluetooth nak ?”
taknak la I banyak gila gambar dah la semua hodoh2
then dia tunjuk gambar I bulatkan mata tu
homaigot..homaigot…homaigottt !!!
ada gambar MATA BULAT tu kat belakang
haishhh…kalu takde dia dalam kelas tu
kompem I lompat punya *jerit2*
tapi I mampu tahan jerit je…
eeeeee *jerit suara kecik tu*
ok merah muka
MATA BULAT i + MATA BULAT betul
it really perfect !!
and it a candied picture
wah !!!
nanty I masukkan gambar ye
hurmmm..got to go class now..
da-da
xoxoxo

seperti yang telah dijanjikan
ni gambar-gambarnya
*ok ini semua poyo ok..poyo! ^00^*


kelas 9pagi 1

kelas 9pagi 2

kelas pukul 11
ni lah gambar yang DEABAK sangat tu
nampak? nampak ? si MATA BULAT kat belakang tu
huhuhuhu

meeting malam

ok..sebenarnya beriban lagi *ok tipulah tu* banyak lagi
gambarnya
tapi gambarnya tak chanteekkk
ini sajalah i mampu tunjuk
haha
have a nice day !















wahai tuhanku ampuni lah dosa kami , kedua ibubapa kami , dan seluruh umat islam serta selamatkan bumi palestin..amin... dah habis doa ? jom komen, follow ^_^

No comments:

Happy Apple